Hemma igen!


Nu är vi hemma igen, bilresan igår gick bra men det var mycket trafik så lite läskigt är det allt emellanåt...
Man förstår verkligen hur långt man åker när man tittar ut genom bilfönstret, Vi åkte från ett vintrigt Härnösand med 2-3 grader i luften & väl hemma var gräset grönt på sina ställen & vissa träd utslagna & ljummet i luften fast klockan var efter 19! Det har sina för -och nackdelar var man bor någonstans, däruppe har det ju varit en fantastisk vinter med massor med snö medans det här bara varit slask & grått.. men nu är man sugen på vår!... å idag lyser solen!


Här hemma blir det nog inte så mycket gjort idag, jag tvättar & plockar lite, försöker få liv i mina döda rosor...Men en promis lite senare känns som ett måste...  om jag orkar med denna mage, är mindre än en månad kvar nu.... men jag är inställd på att det säkert går över tiden, gör det inte det så får jag nog en chock...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0