Inte mycket till shopping...

Men en skön dag i Gbg har vi haft... var i 114 skoaffärer utan framgång, är kass när det gäller skor... skulle behöva en personal-shoe-shopper... kan komma hemdragandes med vad som helst, de ena fulare än de andra, så några skor blev det inte idag å tur var väl det kanske... däremot stod jag å höll i en underbar väska som jag borde ha köpt, så nu funderar jag på om jag inte ska ta en sväng till Gbg imorgon eller på tisdag, orkar jag det? buss å hela den biten...
jaja det måste jag väl klara.. är ju lite småjobbigt men kan inte sluta tänka på den... hmm
Kom iallafall ihåg att köpa ny ögonskugga, 2 st tillomed... en guld å en rosa från Make Up Store... storslaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0