Soffläge...

Det värker & molar i hela kroppen, antar att det är förberedelse för vad som väntar ihop med att jag nog inte orkar hålla på så mycket som jag gör, kroppen säger ifrån helt enkelt.. men att lyfta upp å ner Lillis på skötbord, i vagn, gungor, rutchkana etc känns inte som något jag kan sluta med så det blir nog prommisarna som får stryka på foten nu den sista tiden... det är nu man ännu mer ser fram emot att komma hem till slätten... där finns inte såna här backar som vi har här...Vi får leka på tomten & på närmsta lekplatsen helt enkelt... sen är det ju fredag imorgon = nästan helg å Marcus hemma ett par dagar... skönt! Alla påpekar hela tiden hur jobbigt det kommer bli när bebis kommer men jag ser det som en befrielse från den här tunga kroppen, å blir det en liten sjusovare som Sigge var så kommer det absolut inte bli några problem... Jag är så NYFIKEN! Vem är du därinne? Är du en kopia av din underbara brorsa eller är du en helt egen liten varelse, kanske lång å smal å utan hår o med ögon som såsmåningom blir gröna, inte blå..... ja du vi får snart se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0