Hoppas på skön kväll.....


Förmiddagen var otroligt seg, S var på sitt mest krävande humör å lämnar inte Axel ifred en sekund...
Tror att han också ogillar måndagmornar, kanske lite jobbigt innan han vant sig vid att pappa är på jobbet igen...sedan Axel kom är det inte jag som kommer i första hand längre, min lille plutt...
Eftermiddagen var skönare, efter 18 varv på gruset runt området sov båda i 1,5 timme, båda två samtidigt!!
Försökte lägga mig på soffan & dricka kaffe ( rätt beskt efter att stått på medans jag gick alla 18 varven men var för stressad av att ta vara på tiden så det brydde jag mig inte om )
5 koppar senare, en städad lägenhet, garderob städad o färgsorterad & uppnålade gardiner var jag faktiskt lika pigg som om jag hade vilat, ( retligt va? I know,jag är den präktigaste....) har kommit på att det är när lägenheten är kaos å det är grejer, kläder o fläckar överallt som jag bara vill gå å hänga mej....

Tack lilla Lena, nu vet även M vilka blöjs som är till vikken unge... by the way, tjejen i blusen är min nya nanny / strykerska, gööör trevlig & med eget boende, kanon! 

Lite blomster o ett varv runt ån blev det efter middagen, sköntskönt...
Nu är det matdags för A, hade tänkt prova flaska ikväll men gör nog det imorgon istället...
Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0