Var tar tiden vägen???



Dagarna har flygit iväg. Nu helg igen. Inga planer å det är skönt.
Summering av veckan: bästa investering: badkar, utan tvekan, aldrig mer boende utan badkar, borde vara en mänsklig rättighet. Bloggandet sista tiden har blivit lidande av många långa varma bad med mycket tända ljus, Så härligt å avslappnande! Några ensamma snabba walks har det blivit också minsann,  sköönt, å att jag vunnit min första bloggtävling får jag ju inte glömma, väntar med spänning på vinsten, sån sak som sätter lite glans på en halvseg torsdag! Tack http://stromgatan4.blogspot.com/!
Idag har mamsen haft semester fr sitt jobb för att hjälpa till med mitt :-) undrar vikket hon föredrar, hoppas tanterna är lugnare i hennes kök än vad S var på Ica Maxi idag..... VRÅLTJÖT gjorde han, av trötthet, nu sussar han gott å brodern hans sover som en stock, de fick båda vaccinsprutor på förmiddagen, kanske blir lite slöa av dem, jag är slö ändå så nu säger jag Godnatt å önskar en härlig lång sovmorgon imorgon som start på helgen.... Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sara,

Jag har lämnat vinsten till Lena, så får du den på lördag! Hoppas att du blir LÖJD!!!!!!

2009-08-24 @ 16:45:24
URL: http://www.stromgatan4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0