Farmor Carin, Bvc, nya gardiner & Winnerbäck!


Gårdagen flög iväg utan en enda liten sekund av återhämtning ( ok, några minuters HM-katalog läsning medans S gjorde sandkakor i lekparken) men annars gick det i ett.  A sov max en halvtimme på hela dagen... Som tur var kom farmor förbi å spelade fotboll med Sigge så han kiknade av skratt å hon följde också med till Bvc för läkarkontroll av en fullständigt galen Axel, han skrek så att vi skulle få gå en sväng å sen komma tillbaka men eftersom S & farmor väntade utanför så gjorde jag allt jag kunde för att få tyst på stackarn å till sist fick vi till en halv minuts tystnad å hjärtat lät fint! Växer så det knakar gör han, 10 cm sen födseln, inte dåligt!
På kvällen kom mamma & pappa och åt middag med oss, hade med sig förskottsfödelsedagspresent i form av nya gardiner ( hade noga instruerat om vad jag ville ha....) vilket blev superfint.
Till råga på allt hade jag och M förlovningsdag, han hade glömt bort det ( var tar romantiken vägen när barnen kommer????) men av mig fick han biljetter till Winnerbäck konsert i december.... (man blir grym på planering!)
Väntar mig något riktigt fint nästa år......

Les brothers... Idag har vi inga planer än men är lite sugen på å träffa sister...
kanske en promis till stan... ?
Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0