Soft dag i skogen....

Efter en heldag på stan igår kör vi slappdag på landet idag. Jag drev runt hela dagen igår utan problem.. Det jag var så trött på för 4.5år sen när jag flyttade till Gbg som tex att man tyckte att man kände igen alla på stan ( vilket var lite överdrivet, självklart gjorde man inte det..) o att man visste precis vem som jobbade i vilken affär etc, det är sånt som jag verkligen saknar idag. Att bara driva runt en halv dag själv men ändå prata med en massa folk.... gå in o kissa hos ngn man känner eller bli bjuden på lunch nånstans där man jobbat för många år sen...  det var länge sedan jag skrattade så mycket som jag gjorde igår, på vissa ställen är allt sig precis likt! I miss it!

Här har  jag & Sigge tagit oss en nap, vi var ungefär lika trötta båda två. Pappa & Marcus bastar o dricker öl å mamma laddar för mello, en helt vanlig vinterlördag alltså.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0