Veckan som gått....


Måndag: Gm´s hade hand om Axel ett par timmar på förmiddagen medans jag och S strosade på stan, fikade o lekte i parken... skönt att ha lite tid bara han & jag, ska försöka ha en sån förmiddag varje vecka, nu när A äter lite annat så är ju han lätt att lämna bort en stund å jag tror att Sixten uppskattar det jättemycket och jag tycker det är superskönt att bara ha fokus på honom en stund, han börjar ju bli stor o riktigt rolig att hänga med...

På promis in mot stan efter att ha hämtat S hos farmor C, inte klokt hur de hjälper till, mina oldies!

Idag hos syster, alla på Axel!



2 Pudelrockare in action... Kicken till vänster

Det var lite från veckan som gått... imorgon fredag igen å besök av mamsen på fm, välbehövligt då jag behöver putsa lite inför lördag... det ska bli så kul å träffa alla!
Nu ska jag sova, Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0