Härlig helg & lite tomtspaning


Sigge provspringer tomten för första gången....

Godkväll Tisdag... time verkligen flies. Tjatigt men sant.
Börjar komma iordning igen härhemma efter en underbar helg på västkusten.
En verkligen lyckad möhippa för bästa Iida med räkor, vin, dans till Arvingarna på Tanumstrand, suveränt boende i Grebbestad & självklart bruden i rosa prinsessklänning... Tyvärr glömde jag både sovsäck & Kamera i hallen när jag 05.50 i lördagsmorse rusade ut till bussen... SÅ klantigt!! det var iaf en superhelg & häftigt att strosa själv i Göteborg, kändes som att tiden drogs några år tillbaka när jag mötte upp Carro för en lunch & skvaller innan möhippegänget hade kommit tillbaka till Gbg efter ridtur i Floda som jag tyvärr inte hann fram till.
Hann däremot med lite Zara-shopping & var överlycklig att jag hittat ett par marinblå chinos tills jag kom hem och såg att de var svarta... men det funkar det med... stod där och valde mellan blå o röda och så kommer jag hem med tråksvarta :-(  Skulle behöva hur mycket kläder som helst nu till våren, känns verkligen som om hela garderoben är full av vinterkläder och inget annat... 

Idag var vi ute & kollade in hur huset kommer ligga. Jag ÄLSKAR den tomten och har gjort det sen första stund. Man anar sjön där brakom träden vilket är helt underbart. Det här kommer bli så spännnade...
Stor kram & Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sis

Kommer bli såå bra, ser fram emot grillhäng och brasmys i det huset

2010-04-21 @ 10:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0