Helgpics!






Så har även denna helg flygit förbi... vintrigt och snöigt men överskuggad av ett hopp om att våren är påväg.
Vet inte riktigt var den känslan kommer ifrån förutom att julen känns väldigt avlägsen och tulpanerna flödar.
Idag var S och M med Steffe och Carl på busfabriken medans jag hade tjejerna här på lite sen frukost.
Verkligen jätteroligt och jag är SÅ glad att jag bara fick hänga på deras mysiga träffar nu efter hemflytten, det är alltid lika kul å ses. Idag fick jag se lille Valter också som jag tidigare bara hört talas om. En riktig liten going.
Axel verkade glad att leka lite med någon i sin size, slippa riskera att bli påhoppad av en tok som sätter sig på honom och "eka häss" så fort han ligger på golvet, vår lille energiska charmpelle som vuxit något enormt bara efter två veckor på dagis...

Nu: kvällsfika med thé & lite överblivna scones, man glömmer hur gott det är, måste bli bättre på att baka bröd, åtminstone på helgerna..

Stor kram från oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0