Inspiration!




Fantastiskt fina och inspirerande bilder från senaste numret av "Vakre hjem & Interior"

Efter gårdagens TOLO av nya huset känns det som bitarna faller på plats och jag ser det nu mycket tydligt framför mig. Ledorden skall vara svart & vitt både ute och inne. Självklart ska det vara VITT, VITT, VITT med detaljer i svart ( brevlåda ev grind, dörrmatta etc). Nu är allt färdigt och beställt vad gäller vitvaror, köksluckor, garderobsinredning, klädförvaring, kamin osv. Kakel, klinkers, väggfärg och tapeter kommer vi till längre fram. Första lilla detaljen till vårt nya hus sprang jag på igår, en toalettskylt i svart plåt. Det blir ungefär som med bebis i magen, man går i nio månader och samlar på sig grejer och längtar tills det blir dags att få användning för sakerna....

Idag ska vi in till stan och möta upp syster, Sickan & förhoppningsvis också kusin Viktor som jag inte träffat sedan han kom hem ifrån Australien för ett par veckor sedan, ska bli så roligt, han är alltid så glad och ger en massa energi!
Dock gillar jag inte snön som yr utanför fönstren, det var så skönt med prommis igår när det var perfekt promenadväder men i snöfall.... näe, då blir det buss...
Puss å Kram!

Kommentarer
Postat av: Zara

Kollade in den tidningen sist i affären men köpte ej, så den är bra alltså?



Många beslut att ta med nybygge har jag hört, är dock säker på att det kommer bli hur snyggt och bra som helst när du är i farten!



Kram

2010-02-10 @ 20:50:19
Postat av: Sara

Den är underbar!

Kramkram

2010-02-11 @ 11:10:24
URL: http://saramartha.blogg.se/
Postat av: Sassa

Sara,

Du har god smak!!! Vad du måste längta !

Kan du inte skicka en bild på huset till mig!!

[email protected]

2010-02-11 @ 20:10:09
URL: http://www.stromgatan4.blogspot.com
Postat av: Alexandra

jag kan bara hålla med.. skulle också väldigt gärna vilja se huset.. (c;

2010-02-17 @ 22:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0