Sportlov!


Aldrig har VÅREN varit så efterlängtad hos oss som den är just nu!
Vill ha SOL & barmark! här är S en av vårens första dagar i mars förra året...

Vad gör man när det är sportlov egentligen? S får inte vara på dagis, ingen Öppen förskola har öppet, grannarna är i Finland & det är svårt för korta små ben att ta sig fram i all snö. Alla tips på saker att göra mottages tacksamt! Är det någon som vill komma förbi och fika så lovar jag att kaffet står på och bullar slängs ihop på nolltid :-)
Idag har vi: haft morgonjympa till hög musik, badat skumbad, haft fruktstund m skattkammarvisor, hoppat häst och sett 2 avsnitt av Ronja.... det är inte ens lunch ännu.... PUH!
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Zara

Jag och Leon hade gärna kommit på fika och lekstund, va roligt det hade varit. Synd att det är så låååångt.



Kram

2010-02-23 @ 10:50:51
Postat av: Zara

Hej igen, går det bra om jag länkar din blogg på min blogg?

2010-02-23 @ 11:05:16
Postat av: Sara

Kollade Eniro nu, det är bara 29 mil från Linköping till Sunne kyrka, 29 mil det är ju ingenting :-)

Självklart kan du länka,

Stooor kram från tre rastlösa själar... ( fast just nu är det ganska bra, två sover å jag svettades ut min frustration på gymmet...)

2010-02-23 @ 22:47:56
URL: http://saramartha.blogg.se/
Postat av: Zara

Nej det är ju ingenting för er som är vana att åka till Härnösand, jag tycker det är långt att åka till Tjörn, 25 mil. Kanske bättre ni kommer hit på en fika då:-)

2010-02-24 @ 13:25:50
Postat av: På vår udde!

Ja, det kan ju vara lurigt det där att aktivera de små liven! Ett par varv runt området med pulkan, så har en timme gått! Ett tips!

Tänkte bara säga att du Sara verkar vara en smart kvinna! Tack för kommentaren/försvaret i Philias blogg!



Kram Helena

2010-02-24 @ 19:17:34
URL: http://trivsamthem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0