Måndagsshopping


Äntligen har jag fått tag i tvättkorgen jag tänkt köpa så länge...

Godkväll! Idag har vi haft en grymt skön dag. Fördelen med att  jobba lite är att man värdesätter de dagar man är helt ledig något alldeles enormt. Dagen har spenderats på Ikea tillsammans med resten av stan. Gud så mycket folk. Hittade lite fint småplock hem, har nästan bara blivit klädshopping på sista tiden så det var roligt. En lampa till framtida köket fick jag också tag i. NU LÄNGTAR jag!!

På eftermiddagen tog jag cykeln ner på stan för en fikadate & lite ärenden med Carro, mysigt!
Nu ska vi ta vara på min lediga kväll och hyra en wallander film...
Ha en skön kväll! Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0