Lill-prinsens 1-årskalas!


Mmmm tårta!

1 år & stor nog att byta ut barnstolen till korgstol med de stora killarna...

Såå fiint!

"men mormor, sluta muppa dej"

Sis & Culan

Världens bästa papppi! ( gud vad jag saknar Mia o Klara!)

Måste ju sno bilder från sis annars får man ju aldrig med sig själv och det kan ju vara roligt om tjugo år )

Coola födelsedagskläder från farmor & farfar inhandlade i Kalmar, Jag älskar marinblått! 

Bästa Viktor!

Lite bilder från söndagens släktkalas. Med lite manfall fick alla nästan plats men lite trångt blir det allt.
Det ska bli ganska skönt med mer yta speciellt vid såna här tillställningar.
Tack alla för att ni kom! Axel fick en hel sommargarderob och mer därtill.
Nu sussar de sött & jag ska lägga mig och läsa, fick en bok i brevlådan idag men den verkar grymt otäck så jag får se om jag vågar... puss o kram o godnatt ljumma tisdag!

Kommentarer
Postat av: Snorkråkan

Mehh hallå, en liten bild på huset kan du väl ändå uppdatera med???

2010-05-25 @ 12:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0