Sunny sunday



Efter en oootroligt seeg söndag på jobbet blev det utomhushäng resten av eftermiddagen och kvällen.
Vårens första grillning på tomten och sedan några timmar i lekparken. Pojkarna sprang sig trötta och jag drack kaffe i solen.. ( M kollade någon jätteviktig match på tv....) Tänk för bara några veckor sen hade man absolut ingen lust att gå ut efter middagen, nu kan man inte få nog.
Löpningen har fått stå åt sidan den här veckan med halsont och förkylning så lite stressad känner jag mig, alltid ett steg efter med allt liksom, städat och tvättat här hemma har det inte heller blivit i helgen...
Snart, snart snart har jag lite mer tid... det ska bli SÅ skönt!
Nu är jag helt slut efter helgen och med vetskapen om att det är fyra dagar kvar att jobba så är det nu nedräkning på hög nivå.... KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0