Godmorgon onsdag!


Morgonpigga dagiskillar

Efter en dag på förskolan igår då de inte brydde sig särskilt mycket om mig ska de idag få vara själva.
Jag tror att både de och jag tycker att det ska bli lite skönt. Vi tre har ju i princip suttit ihop sedan i april.
Jag har en lång lista på saker ( ja, Sara, listor är det bästa :-) som jag vill göra när jag får en stund för mig själv. Till dem hör bla. att måla klart garaget, öppna mina skolböcker & läsa lite, springa en sväng och testa nya appen, storstäda badrummen, städa kylen, baka skorpor, åka till Ikea, måla hyllor osv... 
Börjar med en springsväng och morgondopp så får vi se sen, bättre sätt att börja en dag än så finns ju faktiskt inte.
Får en känsla av att den här förmiddagen kommer flyga iväg.
Onsdagskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0