Godmorgon varma tisdag!



Min fina Myrsene som jag fick av faster och farbror för två år sedan, måste vara den enda växtlighet som levt så länge i mitt hus, det tar sig. Snäckor från Tylösand & kruka från lilla rosa huset i Köpingsvik.

Godmorgon tisdag! Gud så VARMT det var inatt. Jag brukar verkligen inte vakna av sånt men inatt.... puh, svetten rann och ungarna skrek. Sen verkar det som jag fått tillbaka min pollenallergi, ögon och hals är inte alls hundra men vad sjutton är det för pollen nu, algblomningen i sjön som satt sig i ögonen? Trots detta är sommaren UNDERBAR och jag njuter varje dag. Idag ska jag skjutsa pojkarna till kusinerna för att jag ska gå till deras nya förskola ( se där ja, förskola säger man när man snart ska läsa sig in i skolvärlden, dagis är absolut förbjudet :-)
Sen måste jag fixa färdigt i min klädkammare, kan inte bestämma mig om jag ska måla alla galgar vita eller svarta... hmmm, å så måste jag köpa ramar, fick hem förstoringar på fina sommarbilder igår och de är jag så sugen på att få upp på någon bra vägg som fortfarande gapar vit.
Puss & Kram & ha en skön tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0