snygg & svår


Älskar spontanbesök. Igår kom grannen över på en eftermiddagsfika, Julia på en kvällsfika & kors i taket, vid 18:00-tiden körde grävarn igång på baksidan... Det växer fram något som i storlek liknar en fotbollsplan, hjälp! har lovat M att jag aldrig ska klaga över att klippa den, behövde ju en orsak till att jag köpte ett par stövlar för 800:- ( på rea.....) men som sagt, när vi äntligen får gräs ska jag klippa med glädje!

Godmorgon fredag!
Nu är jag här igen. Lite ful & tråkig är ju den här sidan men ack så lätt att förstå sig på. När det gäller bloggande ska det gå lätt och snabbt. Då får det väl vara lite halvfult. Det är det värt. Jag är bekväm, mycket bekväm i det avseendet. Så hej igen å gla fredag på er! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0