summerpics


Goa kussar på årlig utflykt till Vadstena





What the hell is this :-)? Någon form av trans-riddare??

Att sitta still är något nytt för storebror Mattsson

Good lurre på Rådhuskällaren

Jernevid badet, det är hemma det, tänk vad mycket roligt vi haft här, plaskande, simmande, Trackslyssnandes och fikandes i timmar med kussarna varje sommar

Í lördags hände något stort. Helt plötsligt ville A ha kalsong och gå på pottan.
Nu har vi gått tre dagar utan blöja och det går finfint... det är ju väldigt enkelt när man går hemma och det är varmt så jag hoppas att det kommer fortsätta att gå fint även när det är dags för inskolning nästa vecka.
Man får inte glömma bort att tjata. Är du bajsis? behöver du kissa? hör jag mig själv säga en miljon ggr per dag.
Det har gått lite långt när man säger bajsis på fullaste allvar..
Imorgon ska vi åka och köpa kalsonger har jag lovat. Superman. När det gäller kalsipper får de välja precis vilka de vill, hur ohyggligt fula de än är. Visst är jag snäll?
Dagen idag har bjudit på världens finaste väder, morgonbad med grannar (tack Isabellas mamma för att du hjälpte mig leta efter min borttappade husnyckel som tillslut efter en sisådär 45 minuter visade sig ligga under Axels sko på bryggan) och eftermiddagsbad/grillhäng på Tomatvägen. sjukt kul. Nu ska jag krypa i säng tidigare än vanligt. Att sova 01.30-06.30 är inget som funkar i längden.
Puss & Kram & go´natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0