Fredagsmyyyys


Imorgon får vi klä på oss kalaskläderna igen!

Ännu en skön ledig dag. Barnen har kommit in i ledigheten och allt är bara så lugnt & skönt.
Jag & S åkte och storhandlade på förmiddagen, han säger så mycket roligt nu så man skrattar ihjäl sig. bla funderade han på om Hilda legat i min mage eller om hon hade någon annan mamma & när vi tog oss ut från en knökfull parkering beklagade han sig för hur stressad han blev över att det var så mycket folk :-)

Till lunch fick vi sällskap av Iida, Tomas & lille Edvin. SÅ mysigt!
Nu ska jag röja lite här innan mams & paps tittar in, egentligen skulle de barnvakta medan jag & M skulle gått på bio men så kände vi för att stanna hemma... har blivit hemmakära mysmongon...

Önskar en fiin fredagskväll såhär sista fredagen för detta år, Stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0