Hilda - min lilla tjej!




Här är hon, familjens finaste lilla tjej. En chansning vi tog (inte speciellt smart men magkänslan sa -ta henne! rädda henne från Falerum, nu! ) När jag i efterhand fick alla papper på undersökningar av mentala & fysiska slag förstod jag att vi fått världens mysigaste lilla cockertjej... kenneln skulle eg haft kvar henne för utställning och avel men så växte det fram ett litet underbett så helt plötsligt var hon useless, stackars.. 

Så nu är vi ute i ur & skur, hon och jag. Vi börjar dagen straxefter klockan 06 med en promis och avslutar den vid 22.30 likadant. Jag som är ganska rastlös tycker det är jättehärligt och njuter faktiskt av att ha en anledning att gå ut så ofta..

Kommentarer
Postat av: Veronica

Nämen det var väl den sötaste lilla hunden jag sett! Lyckliga du!! Nu har du äntligen din hund! :) Hoppas det är bra med Er! Var jobbar du nu förresten?! Kram!

2011-12-21 @ 22:55:56
URL: http://renaramavera.blogg.se/
Postat av: Matilda

åååå så söt!

Måste snart komma hem och mysa lite med sötaste tjejen! :) Ha en underbar jul! Saknar er en massa!



puss och julkramar

2011-12-22 @ 14:09:23
Postat av: iidis

Sara, Hilda ser ju underbart söt ut!! Vi ser jätte mycket fram emot att träffa er i mellandagarna. Vi måste höras om när!! Kramar

2011-12-22 @ 20:31:51
URL: http://ladybojmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0