ojojoj

Tiden flyger och jag hinner inte med.... jobba, träna, städa, greja å så jobba lite igen... vips så är det februari och jag har en hel massa att uppdatera med. Just nu är huvudet mest fullt av inredning. Lampor om jag ska vara ärlig. Höll just på att klicka hem en ruskigt kitchig sak i rosa o turkost, en kristallkrona i plast som såg riktigt cool ut i senaste sköna hem, men hindrade mig i sista sekund. Har spanat in en annan i min favoritaffär i Norrköping. Den blir det nog, måste bara spara lite först... Nu sängläge med en bunt tidningar å imorgon är det fredag! Guuud SÅ härligt!
Stor torsdagskram från mig! ( har sett att det faktiskt finns några som fortfarande kikar in här trots att det måste vara jordens absolut tråkigaste blogg just nu)


Kommentarer
Postat av: Sassa

OJ, så kul att du är tillbaka!! Har saknat dig!! Har förstått att det funnits viktigare saker än att blogga i ditt liv. Nyfiken på mer bilder från huset!!!!<3

2011-02-11 @ 09:44:59
URL: http://www.stromgatan4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0