Lite mera Västkust






M:s favvo karusell

Grabbarnas favvo, jag tror vi åkte den fem eller sex ggr...

Äntligen fickn vi se världens sötaste lilla Edvin, helt underbar liten kille!



Min mogna man. Snart 33 och tycker fortfarande att det är tufft att förstöra fina bilder med att peka finger

Jordens tröttaste killar. Lite Zara-shopping, god lurre, Liseberg & date med goda vänner.
Göteborg, du har alltid en plats i mitt hjärta, jag älskar dig innerligt!
En annan gång, ett annat liv i en annan tid så kanske vi passar varandra bättre

Nu är det fredagkväll. Grabbarna är utkörda till mamsen o pappsen för en helg på landet.
Jag dricker vin och njuter lugnet. M dricker öl och surrar med två gamla Gävle polare framför tv:n på övervåningen.
Imorgon ska här målas hus. Big time. Senaste väderrapporten ser faktiskt inte så illa ut, har kollat flera ggr om dagen senaste veckan och det har bara varit regn regn regn men nu helt plötsligt verkar det ljusare.
Vi hoppas på uppehåll så att vi kan avsluta morgondagen nöjda o glada med ett vitt hus och en riktig skiva..
Nu måste jag läsa färdigt en spännande upplösning i Mari Jungstedts "den farliga leken" så jag säger puss o kram o go´natt!  


Kommentarer
Postat av: idavida

Fina bilder!puss

2011-07-24 @ 22:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0