Mitt vita hus - äntligen!


Efter en veckas målning kan vi säga att huset är nästintill färdigmålat.
Några drag kring fönster kvar och garaget som jag tänkte ta mig an eftersom det känns som jag inte har bidragit så mycket som jag skulle önskat. M har målat som en besatt hela dagarna och stor ovärdelig hjälp hade vi av grabbarna i helgen. Tack snälla ni för allt jobb och för en grymt rolig helg! Verkligen nytta med nöje, hur kul som helst!
Tack Iida & Erika för härligt häng, alltid lika skoj!



















Lilla underbara E måste vara världens nöjdaste bebis, livsfarligt go och absolut ingen man ska träffa för ofta om man bestämt sig för att inte ha fler bebisar i huset på några år....

Här klev jag och A upp klockan 05.30 vilket är väldigt tidigt och absolut inget som hänt ofta den här sommaren.
Men eftersom han slocknade tidigt i soffan igårkväll så var jag inte helt förvånad och ganska pigg ändå kände jag mig även att klockan var så lite. A vaknade och skrek att han "vilde ha äppeljuice", igårmorse var det coca cola... som tur var fick jag tyst på honom med ett skalat äpple och lite välling.. han är grymt envis så när han väl får för sig något så är det inte ofta han ger sig.. är klockan dessutom 05.30 å han skriker så att de andra två i huset nästan vaknar så kan man ju bli lite trött...

Idag ska ställningen tillbaka, härligt! sen ska jag fortsätta mitt projekt Walk- in- closet som jag startade igårkväll, hyllor ska upp och lite annat fix... Var på Ikea och hittade ett badrumsskåp till badrummet uppe så nu är det förvaringsprio här hemma, det är så härligt när man väl tar tag i det.
Nu ska jag försöka få med A på en morgonpromis ( köpte även en ny badrumsvåg igår eftersom den gamla så lägligt gick sönder innan semestern så en morgonpromis skulle nog inte skada :-) Ett par goa semesterkilon blir agustiprojekt,

Önskar en härlig fredag!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0