21 juni - försommarväder & Tinnispremiär






Två bussälskande killar. Allt från gubben som kör till huruvida man måste var tyst på bussen diskuteras...
Jag sitter bara mittemot och lyssnar. Det var inte länge sen som jag och M såg framför oss hur häftigt det skulle bli när de kunde prata med varandra. Nu gör de inte annat. Det är stort.

Något direkt badväder var det väl inte. 28 grader i vattnet som väl är och det gillade grabbsen. S så mycket så att han hoppade i med kläderna på precis när vi skulle gå därifrån. Jag hade inget ombyte med mig så det blev att ringa Marcus och få skjuts hem... Galning. -Näe mamma, jag vet faktiskt inte varför jag gjorde så, men jag vill inte åka hem, jag vill haaaa kooorv! ( jag hade lovat dem korv på stan för vi skulle göra lite ärenden, men det gick ju inte med en naken liten kille...)

Kommentarer
Postat av: Farmor Carin

Hej Sara! Vilka härliga badpojkar du har! Kram från farmol Carin & Julia

2011-07-06 @ 14:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0