Fredag 10 juni


Som vanligt, tiden flyger. Härligt soliga dagar med många bad och promenader.
Jag njuter allt jag kan av vår första sommar här i huset. Kunde aldrig någonsin tänka mig att jag skulle trivas så fantastiskt bra. Vintern var härlig men sommaren är bara oslagbar. Just nu målar jag för fullt. Garage och hus ska bli vitt ( vitare) och arbetsrummet/tv-rummet nere ska äntligen bli klart. Jag har bilden framför mig, nu återstår bara mycket färg, mörka trämöbler ska bli svarta och nya gardiner ska sys när jag hittar tyget jag ser framför mig. Hmm, inget som blir klart på en kvart men jag har ju sommaren på mig.
Annars har jag fyllt huset ganska bra. Några vändor till landet och jag får inte in mer nu. Det tar ett tag att bo in sig och känna in stilen men nu tycker jag faktiskt att allt börjar sätta sig. Jag är nöjd med nästan alla rum, lite småjusteringar bara (läs, lampor som skall bytas ut :-).....
Nu väntar jag på mannen som nog kommer med nästa buss och sen ser jag fram emot ett glas rött, lite oliver och en skön helg! KRAM


Kommentarer
Postat av: Helena E

Ert hus är underbart, så jag förstår att du trivs! Tycker hela området verkar trevligt. När dopet är över på söndag ska jag också dricka vin! :-)

Ha en skön helg, kramar

2011-06-11 @ 07:20:13
Postat av: Sassa Hårte

Gillar din vägg jättemycké. Får jag använda den bilden? Beskär den kanske så inte tidningen syns.Tycker om att du vågar ta in det turkosa<3

2011-06-13 @ 23:19:45
URL: http://stromgatan4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0