Tisdags-pics!










Ledig tisdag. Shortsshopping till grabbarna, klippning för S, A blev sugen men fegade ur och frisörmannen  läxade upp mamman att balsam, mycket balsam skulle i ruffset innan klippning nästa gång ( jag hade ju inte ens tänkt att A skulle klippas det var ju han som sa att -"jag har tio minuter, jag tar lite på den lille också" och tittade medlidsamt på hans Einstein-friss... två tag med saxen blev det innan A skrek så att det hördes över hela köpcentret och när det var dags för betalning bjussades det så snällt på dessa två klipp... hmm han är lite egen den där karln men jag vet inte riktigt
var jag ska gå annars. Var går ni? Nog om det. På eftermiddagen kom våra gamla grannar hit på fika. Grabbarna levde om som vanligt och lilla E tittade storögt. Tänk så fort det går, sist de var här var han en liten spädis och nu världens gosigaste lilla kille.. så där så man bara vill gosa och sniffa och krama... så kort tid som de är sådär, alla säger ju det hela tiden men man fattar inte...lite hann vi prata iallafall och det är alltid lika mysigt. En bra dag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för en trevlig fika o pratstund! Lilla E somnade i bilen hem. Hoppas vi ses snart igen, det är alltid lika trevligt att träffa dig o grabbarna! Kramar

2011-05-19 @ 07:42:19
Postat av: Östblomman

Sv; men du hade ju också massa fina bilder från helgen ju! Vilka busungar S & A är :). Line (och vi) avgudar dem! Tusen tack för allt, nästa gång är det väl grillning i Mantorp som gäller ;).



kram

2011-05-19 @ 09:07:03
URL: http://ostblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0