Godmorgon november!


S ramlade över en cykel och slog upp ögonbrynet i söndags, här spanar han in läkningsprocessen...

Redan november!
God förmiddag denna första tisdag i november. Kikar in en snabbis för att inte somna över ett långt segt kapitel om bedömning & betygskriterier men ska alldeles alldeles snart återgå.
I eftermiddag får vi mysigt besök av Norrlanskussar så jag tänkte hämta hem grabbarna tidigt från dagis & få ihop något att bjuda på till kvällsmat.

Önskar en skön grå november- tisdag!
Krams

Kommentarer
Postat av: iidis

Hej sara! Vad kul att du bloggar igen, jag har saknat att följa er :) kan eventuellt ha lite linköpingsplaner innan årsskiftet. Återkommer så fort jag vet mer! För då vill jag gärna träffa dig :) Bamsekram!

2011-11-01 @ 17:28:49
URL: http://ladybojmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0