Godmorgon lördag!


Just nu i vårt hus, välling, barntv & kaffe - precis som vanligt!

Godmorgon! Efter en lång natt då jag drömt om en guldig liten Goldenvalp så blev jag lite besviken att ingen liten svansviftande ullig sak kom och mötte mig med kopplet i munnen i morse... någongång ska jag köpa mig en, det är jag fullständigt säker på. jag känner mig som en knäppis som spatserar runt själv bland husen här på kvällarna, med en vovve skulle det bli lite mer naturligt. Just en Golden har jag längtat efter hela mitt liv, måste bara få grabbarna att vilja ha en också. Namn och allt är klart så det är bara att åka till en kennel och titta på små valpar snart, eller inte snart kanske, till nästa sommar vore perfekt :-)

Idag blir det handling för att svänga ihop något gott till kvällen, kanske att det blir lite städning också, det är väl lugnast för alla, så att inte mamma bestämmer sig för att åka hem innan vi ens kommit till efterrätten
Önskar en fin dag! Kram

Update: hörde ett gädjetjut från övervåningen & tittade ut, härligt!

Kommentarer
Postat av: Sara w

2011-09-10 @ 12:16:08
URL: http://Www. Enhagsvageen27
Postat av: Sara W

Den första kommentaren försökte jag mig på i Iphone. Gick sådär. Detta är en äkta data-kommentar, det klarar jag fint. Skulle bara säga att det där med att övertala barn om hundar får du säkert inga problem med, det brukar ju vara det omvända att det är föräldrar som ska övertygas.-) Ha det!

2011-09-10 @ 12:19:00
URL: http://www.enhagsvagen27.blogspot.com
Postat av: Helena Engren

Det är livskvalité och livsglädje att ha hund! Ses på tisdag kram kram!

2011-09-11 @ 19:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0