Höst


Nu har det stormat i två dagar & sommarens finaste Mårbacka har fått flytta in för att ge plats åt fin vit Ljung, Cyklamen & Murgröna..
Det är SÅ underbart med höst & allra bäst är den nu i september. Promenerade genom stan på väg hem från föreläsning och kunde inte låta bli att slinka in på Systrarna Grön, det blir inte så ofta nuförtiden, känns fortfarande konstigt att behöva betala för saker man förr tjatade sig till men den fina vita kronan med plats för ett värmeljus fick följa med mig hem och en helt underbar vas i silver...
Plus en massa inspiration till fina höstarrangemang, finns det något mer avslappnande än att bara titta på så mycket vackert? 
Njut kvällen!
KRAMAR
(Förresten, apropå Mårbacka, jag läste någonstans att man skulle lägga kaffesump i jorden för att stammen skulle bli fin och stark av det, låter ju heldumt men jag har provat så vi får väl se... fortsättning följer :-)

Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days- (nominerad till årets bloggmama)

Så söt stolen var. :-)



Tack för din härliga kommentar, ja det är underbart härligt att ha fått flytta in nu i huset efter ett år av bygge och planerande. Men än återstår en del, som målningen.

2011-09-14 @ 23:02:48
URL: http://myhappydays.se
Postat av: Michelle & GirlZen

God Morgon, tack så mycket :)



Har ingen aning om var skylten finns att köpa, hittade bilden på internet för en tid sedan på pinster.com och tyckte att den var så bra...



Men hittar jag den någonstans så hör jag av mig :)

2011-09-15 @ 07:45:03
URL: http://MsDemoch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0