Killar...killlar...killar







Allt genusprat som går ut på att man "inte föds till ett kön utan man blir det" kan bli lite överdrivet.. Vad jag vet om så springer inte M runt med hundra sorters vapen & låtsas att Hilda är en attackhund & vi uppmuntrar dem inte att väsnas så mycket som möjligt och vara starka och coola, snarare tvärtom... hur kunde det då bli såhär? Är allt förskolans fel eller ligger det helt enkelt i deras intresse.. det senare tror jag, och bjuder på att jag verkar omodern..

Godmorgon soliga lördag! Här kollas barntv och dricks kaffe. Kan man bli kär i en kaffebrygg så har jag blivit det. Ny vit moccamaster. Grymt snygg & kaffet blir underbart gott! planerna för dagen är inte gjorda än, garagestädning finns på to-do listan men skjuts säkert upp som så många ggr förr.. lite altanfix känns mer lockande.. Njut lördagen! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0