Året som gått i bilder







Isen låg tjock på Roxen hela vintern

S vågade gå till frisören

Vi firade vår första påsk i huset



Plötsligt var kvällarna ljusare & isen ett minne blott...

När det äntligen blir dags för vårtripp till Öland så infinner sig den underbara känslan av att ha några underbara månader framför sig med sol & värme. Det är som att hela världen plötsligt vaknar ur sin dvala.

Eftersom jag bara jobbade halvtid & såsmåningom slutade på det värsta jobb jag haft i hela mitt liv blev det mycket tid för häng med pojkarna

som tyckte de var stora nog för varsin skateboard, tills de ställde sig på dem...

Lilla A firade sin 2-årsdag i temat rosa & massor av ballonger :-)
Bästa presenten, en ny syssling! C-A tittade ut också han på Märtha-dagen

Premiärgrill för invigning av nya altanen som M kämpade med en vecka i april

Midsommartur till Norrland med kussehäng & bröllop





Vår bästa ide hittills, att hyra husvagn. Bättre semester har jag aldrig haft, 
det blir absolut en tripp även detta år.




Underbara slappa dagar på Tylösand

Bästa grabbarna hjälpte till med husmålning, effektivt & sjukt trevligt
Tjejerna ordnade med mat & tog hand om årets nya bebis lilla E



På Öland byggdes det pool för glatta livet







Fruhippa för syster en kväll i augusti



Hösten kom smygande

Och med den startade min första termin på lärarprogrammet, en helt oslagbar känsla & SÅ skönt att bli av med all vad-ska-jag-göra ångest som jag burit på 



30-år..











Sammanfattningsvis det bästa året i mitt liv. Helt klart.
Men Hilda, jag glömde Hilda. Just det, man kan säga att jag fick min gamla hund. Efter 30 år..
Å hon är helt fantastisk.



Kommentarer
Postat av: iidis

Vilken härlig sammanfattning på 2011, vilket underbart år ni haft!

Ser fram emot fina stunder med er 2012 :) kram!

2012-01-03 @ 15:41:54
URL: http://ladybojmar.blogg.se/
Postat av: Sara W

Åh vilken härlig sammanfattning av 2011!!

2012-01-03 @ 20:46:50
URL: http://www.enhagsvagen27.blogspot.com
Postat av: Sara

Tack, Vad söta ni är!

Kram

2012-01-04 @ 06:40:36
URL: http://saramartha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0